Λίγα λόγια για τον χώρο μου .

Λίγα λόγια για τον χώρο μου .
Ξενάγηση : ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΛTLΛDIDΛ . Διάλεξα αυτόν τον τίτλο που στη φαντασία μόνο ανήκει , καταρχήν δεν είναι η Ατλαντίδα ο χώρος μου λέγεται Ατλαντίντα στα Ελληνικά και δεν έχει σχέση με την χαμένη πόλη Ατλαντίδα ,που παρόλο που διέθετε υπέρτεχνολογία καταποντίστηκε η δικιά μου Ορθόδοξη Ατλαντίντα δεν θα καταποντιστεί γιατί η Ορθοδοξία κράτησε αιώνια παρά τους πολέμους και τις σφαγές έγινε δνατότερη από ποτέ . Αυτό που θέλω να δώσω μέσα από αυτόν το χώρο είναι η συνειδητή αλήθεια που έχουμε χάσει από καιρό στο να μήνουμε κατά φαντασίαν μικρά παιδιά . Τη είναι αλήθεια και τι ψέματα αυτό το κρίνουμε μόνη μας . Αυτή η σελίδα πέρα από την φαντασία του πλάνου , έχει και την φαντασία του ορθού σε ένα διαλεκτικό παιχνίδι εννοιών και σκέψεων ,αλλά την προστασία από το άκρος αιρετικό η φανταστικό .

Κύριο ιστολόγιο

  • - *Τι καλώ βγήκε από τον Χίτλερ ;* *VOLKSWAGEN * *Προκειμένου κάθε πολίτης να μπορεί να αποκτήσει το* *δικό του αυτοκίνητο και να δημιουργηθεί έτσι μια * *ισχ...
    Πριν από 14 χρόνια

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Αίσχος προσβάλουν την Ελλάδα δήθεν ελληνοτουρκική φιλία !



Ποτέ δεν θα μας φτάσουν οι Τούρκοι ! ΟΙ δήθεν προοδευτικοί ! Γελάσαμε χα χα χα !     

4 σχόλια:

  1. Πολλα μυνηματα περαν του διαφημιστικου περνουν με αυτο το τηλεοπτικο σποτ.Ισως ειμαι καχυποπτη αλλα εχω μαθει να κοιταζω λιγο πιο μακρια....

    Μια καλησπερα απο την παρεα του ΣτάΛες στο ΓαΛάΖιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου φίλε μου.επέστρεψα οπώς βλέπεις.Συμφωνώ μαζί σου αλά έχω τη γνώμη ότι αλλοί είναι οι υπέυθυνοί για την μη εδραίωση της ΕλληνοΤουρκικής φιλίας.Είναι μεγάλα τα συμφέροντα φίλε μου.Παντώς οι δύο λαοί δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα απολύτως.Τα ξαναλέμε.Ο Θεός μεθ'υμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις και άδικο στα λεγόμενά σου αλλά από την πλευρά των Τούρκων είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα !

      Διαγραφή
  3. Ζητώ συγνώμη για την αναστάτωση αλλά άλλαξα ιστό λόγο σφάλματος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες